petak, 7. travnja 2017.

50 godina kompanije Oriflame + prestavljanje nove brend ambasadorice [pt. 1]

Kao što i sami znate, ovu srijedu sam sudjelovala na press konferenciji povodom proslave 50 godina kompanije Oriflame, koja upravo svoj rođendan slavi u travnju, i predstavljanja nove brend ambasadorice Nine Badrić. Osim proslave 50. obljetnice poslovanja u svijetu, Oriflame slavi i 21. godinu poslovanja u Hrvatskoj.


Oriflame su osnovala dvojica braće iz Švedske: Jonas i Robert af Jochnick. Braća su odlučila pružiti ljudima priliku da rade s visokokvalitetnim proizvodima za njegu kože i kozmetikom, a  inspirirani su bili prirodnim sastojcima i ljepotom Švedske. Dali su i otkaz na postojećim radnim mjestima kako bi pokrenuli vlastiti posao s jakom vizijom stvaranja kompanije koja će se baviti prodajom prirodne švedske kozmetike. 


KAKO JE ODABRANO IME "ORIFLAME"?

Ime Oriflame dolazi od francuske riječi 'Oriflamme', što je kraljevska zastava iz srednjovjekovne Francuske koja se nosila u borbu, inspirirana pobožnošću i hrabrošću. Osjećali su da je ona lijep simbol njihovog poslovanja, a malo su promijenili pravopis kako bi imala zvuk internacionalnog.

PRVA KOLEKCIJA PROIZVODA

Prvi proizvodni program sastojao se od kreme za kožu, ruža za usne i maskare, odnosno svega 20-ak proizvoda. Svi proizvodi za njegu kože bili su na biljnoj osnovi i biljnim ekstraktima iz švedske prirode i sadržavali su jako malo mirisa kako bi se izbjegla alergijska reakcija. Osnivači su također inzistirali da se testiranje ne smije provoditi na životinjama - pionirsku misao u to vrijeme, kada za testiranje na životinjama nije bilo uopće javnog interesa.


Na konferenciji za medije i beauty bloggere koja se održala u predivnom ambijentu Matis Absolut Lounge bara u Zagrebu predstavljena je i nova brend ambasadorica Oriflamea Nina Badrić. Oriflame je odabrao upravo karizmatičnu Ninu za svoje zaštitno lice jer je Nina Badrić ideal Oriflamove žene. Ninu, osim fizičke ljepote, krasi 'faktor X' - neodoljiva karizma i šarm kojim osvaja na prvu. Iznad svega je uspješna poslovna žena i sjajna glazbenica koja svojim pjesmama priča naše živote.


Zajedno s Ninom, Oriflame započinje prekrasnu i inspirativnu priču. Ona će krasiti stranice Oriflame kataloga i dati svoje osobno mišljenje O Oriflame proizvodima koje jednostavno obožava!

"Lijepa je stvar kada vas veliki brendovi prepoznaju kao savršenog partnera. Surađujem s vrhunskim brendovima i sretna sam što u meni pronalaze kvalitetu ravnu sebi. Oriflame je velika svjetska kompanija čije proizvode koristim dugi niz godina. Utoliko je moja sreća bila veća kada su me pozvali na suradnju i odabrali za brend ambasadoricu. Zaista sam ponosna."
- Nina Badrić o suradnji

Moji dojmovi su pozitivni. Oduševljena sam s prilikom koju mi je Oriflame pružio i tako me, s ostatkom ekipe uključio u stvaranje nečeg posebnog. Bilo mi je veliko zadovoljstvo sudjelovati na press konferenciji, saznati sve novosti koje spremaju za nadolazeće razdoblje, a ujedno su me i oduševili beauty box-om koji su pripremili za sve sudionike. 



U nedjelju vam pripremam još jedan post vezan uz Oriflame, a to će biti predstavljanje svih proizvoda iz ove kutijice sreće, a ujedno i nekih njihovih legendarnih proizvoda.

Zahvaljujem se ovim putem Oriflameu i gospođi Nataši Čumpek na pruženoj prilici da sudjelujem na ovako nečemu što je ujedno i prva moja suradnja s nekim brendom i prvo sudjelovanje na ovakvoj vrsti eventa.
U nastavku vam donosim još nekoliko slikica da vidite kako nam je bilo.








*PR članak

Nema komentara:

Objavi komentar